Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






AND THE DAY AFTER THAT TOO - demotivational poster


TAGS: don t care unmotivated

demotivational poster AND THE DAY AFTER THAT TOO
Airman  #134684 Created February 1, 2012

51 shares


( 23 upvotes )

shadowchaser - February 21, 2012, 12:48 pm
Oh look, another Occupy other peoples property protest.
mariand - February 1, 2012, 7:07 pm
hahaha... OK
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









MONKEY BUSINESS - demotivational poster


TAGS: better stick it

demotivational poster MONKEY BUSINESS
mariand  #134682 Created February 1, 2012

52 shares


( 24 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)









SMURFF AUDITIONS - demotivational poster


TAGS: smurff audition

demotivational poster SMURFF AUDITIONS
MindBenda  #134676 Created February 1, 2012

41 shares


( 31 upvotes )

djrcreative - February 2, 2012, 1:25 pm
K, obviously jail bait, but damn, that's hot. Wait...I just got that. :o LOL!
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









THREAT OR A PROMISE - demotivational poster


TAGS: man vs woman sarcasm humor

demotivational poster THREAT OR A PROMISE
lgvernon  #134675 Created January 31, 2012

20 shares


( 24 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

concern3

concern3

JesusWept

JesusWept

concern3

concern3

concern3

concern3

MissPriss

concern3

Greeny

MissPriss



MORE on the HOT PAGE







THE LOOK SAYS IT ALL - demotivational poster


TAGS: envy hot lesbians shower kiss

demotivational poster THE LOOK SAYS IT ALL
djrcreative  #134672 Created January 31, 2012

24 shares


( 33 upvotes )

djrcreative - February 4, 2012, 1:45 am
I stand corrected. *bows humbly* I always thought it was because "stainfree" sounded funny. ;)
ICEMAN - February 3, 2012, 3:26 pm
Yes, it does. Depends on the alloy. That's why it is called stain'less' & not stain'free'. Now you know.
djrcreative - February 2, 2012, 4:52 am
ROFL! *coughs & composes himself* Umm...stainless steel: doesn't rust. ;) Most are chromed steel, so yeah, they rust. And suck. Agreed.
RonE - February 1, 2012, 4:29 am
never did like those stainless steel soap holders, they always rust.
djrcreative - January 31, 2012, 11:57 am
LOL! Y'know, I was thinking the same thing while making that poster. :D
ICEMAN - January 31, 2012, 10:35 am
Nah, I never wanted a tattoo in the first place.
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.org